- حساب کاربری
آیا برای خرید از سایت حتمی باید عضو بشم ؟
بله، اگر بدون وارد شدن در سایت، کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید. اگر قبلا حساب کاربری نداشته اید هم میتوانید به راحتی با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود، عضو سایت شوید.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟
بله، شما میتوانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید، برای این کار کافی است پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت اطلاعات کاربری، اطلاعات خود را ویرایش کنید.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری ، لینک آن برای من ایمیل نمی شود ؟
لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. توجه داشته باشید رمز جدید برای شما ارسال میگردد.
آیا می توان به اطلاعات قبلی خرید خود دسترسی داشته باشم ؟
بله. برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه سفارشها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
- ثبت و پیگیری سفارش
چگونه می توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام ، مطلع شوم ؟
برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارشها از وضعیت خریدهای خود مطلع شوید.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه سافیشاپ تماس بگیرم ؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاعرسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت. و همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود میتوانید از سفارشات خود مطلع شوید.
آیا می توانم سفارشم را ابطال کرده و یا تغییر بدهم ؟
تا پیش از تأیید نهایی سفارش و کلیک روی آیکن اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تأیید نهایی و اتمام خرید از طریق سایت قادر به حذف و تغییر سفارش خود نیستید و باید با واحد پیگیری سفارشات به شماره 09020051635 تماس بگیرید.
آیا از روش های دیگرم میتوانم سفارشم را ثبت کنم ؟
خیر. از آنجایی که سافیشاپ یک فروشگاه اینترنتی است، در حال حاضر پیش فروش و فروش محصولات سافیشاپ از طریق همین وب سایت صورت گرفته که امنترین و راحتترین روش ممکن میباشد.